Bu Blogda Ara

26 Ekim 2016 Çarşamba

ELİMDEKİ KONTÜR PUDRALARIM

Herkese merhabalar
 
Bugün sizlere elimde bulunan kontür pudralarını paylaşmak istiyorum. Bildiğiniz gibi kontür pudraları soğuk alt tonlu kahve tonlarında, yüzümüzün geri planda tutmak istediğimiz bölgelerinde kullandığımız ürünler. Açıkçası tenimin renginden sanırım, ben yüzümü ısıtmak için de soğuk alt tonlu ürünler kullanıyorum. Bronzerlar çoğu zaman ışıltılar barındırıyor ve zaten hem aydınlatıcı hem allık kullanırken bana fazla geliyor. Dolayısıyla kontür pudraları benim en sevdiğim ürünler. Ancak kesinlikle kullanırken dikkat gerektiren yoksa yüzünüz çamurlu görünebilir :)


 
Elimdeki severek kullandığım kontür pudraları bunlar. Bir de H&M paletimdeki bronzer var. O paletle ilgili görüşlerime buradan ulaşabilirsiniz.
 
The Balm Cosmetics Bahama mama çok çok sevdiğim bir ürün. Dağılması çok güzel. Ancak özellikle beyaz tenlilerin dikkat etmesi gerekebilir. Çünkü iyi dağılmadığında çamursu bir etki yaratabilir. Kalıcılığı ve pigmentasyonu tabi ki çok iyi. Açık tenlilerin daha rahat kullanacağı pudralardan bir tanesi Benefit Hoola Bronzer. Kremsi bir yapısı var, dağılması çok iyi, rengi biraz daha açık rahat bir kullanım sağlayabilir. Bu pudraya yakın bir renk sağlayan diğer bir ürün ise Wetnwild'ın Dulce de Leche adlı ürünü. İki çeşidi var. Bu soğuk alt tonlu olduğundan bunu tercih ettim. Diğeri daha kızıl. Bunun da dağılımı güzel ama denemeye fırsatım olmadı kalıcılığı konusunda yorum yapamayacağım. Son olarak da Sleek markasının paletinden söz etmek istiyorum. Renk ne yazık ki çok koyu. Tehlikeli bir koyuluk. Net hatırlamıyorum ama bu medium rengi olabilir. Ben seviyorum bu koyuluğu dikkatli olmak şartıyla. Yaz mevsiminde de iyi gidebilir.
 
 
 
Swatchları bu şekilde. Ne yazık ki hava oldukça kapalı. Renkleri tam olarak yansıtamadım. Ama yapılarını görmeniz açısından koymak istedim. Sleek'in koyuluğunu görebilirsiniz rahatlıkla.
 
Kontür uygulaması için düz yapıda fırçalar kullanmayı seviyorum. Bu konuda Nascita fırçaları çok başarılı. İlk kez makyajmıdedin de görmüştüm yeni alabildim. Bayıldım yakında Nascita fırçalarımla ilgili de bir yazı gelecek.
 
Hepinize mutlu günler dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder