Bu Blogda Ara

12 Ekim 2016 Çarşamba

BİTENLER, SEVİLENLER, SEVİLMEYENLER

Herkese yeniden merhabalar. Bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Bu benim ilk bitenler yazım olacak. İnşallah devamı da gelir :)

 
Genellikle yüz temizleme ürünlerinin dibini görüyorum. Her gün cildimi düzenli temizliyorum ondan olsa gerek. Garnier'in yüz temizleme jeli favorim oldu diyebilirim. Neem özü gerçekten harika bir şey, cildi inanılmaz rahatlatıyor. Denemek için almıştım çok beğendim. Elimdeki ürünler bittikten sonra Himalaya markasının ürününü kullanmak istiyorum. Nivea'nın cilt temizleme jelini ise tatil için almıştım. Küçük boy ürünler kullanışlı oluyorlar. Fena bir ürün değil ama tercih etmeyeceğimi söylemeliyim. Aman aman bir etkisini göremedim. Loreal'in toniği çok iyi. Hatta şimdi farklı bir versiyonunu aldım. Çok güzel kokuyor. Kesinlikle yüzümü yakmadı ve canlandırıyor. Şu anda kullandığımdan da çok memnunum. Seacret krem hediye gelmişti. Cildi tüm gün nemlendiriyor ama çok yaktı yüzümü ayrıca çok pahalı kesinlikle alacağım bir ürün değil. Olay markasının kremini ise zorla bitirdim çünkü normal ciltler için olanını almışım. Aslında bu seriyi seviyorum ama başka ürünler kullanacağım sanırım bir daha tercih etmem. Essence'in gözenek küçültücü nemlendiricisini yine seyahatim için almıştım. Gözenekleri küçültme vaadi konusunda zayıf ancak nemlendirme konusunda iyi, yine bir tatil zamanı tercih edilebilir. Garnier'in çift fazlı makyaj temizleyicisi kesinlikle abartılmış bir ürün olduğunu düşünüyorum. Suya dayanıklı makyajı çıkaracağını iddia ediyor. Maybeline lash sensational konusunda başarısız oldu. Ayrıca kirpiklerime de bir faydası olmadı. Bir daha almayacağım.
 
Koltuk altı kokusuna takık bir insanım. Kokmaması için ne gerekiyorsa yaparım. O yüzden çok önemli roll on ve deodorantlar benim için. Fa tam bir fiyasko. En azından bu ürünü. Kesinlikle korumuyor ve terle karıştığında garip bir koku oluyor. Ama aldığım ürünü bitirme gibi hastalığım olduğundan bir deodorant ile destekledim her seferinde. Ya da evde kullanmaya çalıştım. Dove deodorantları seviyorum. Hatta yedekliyorum. Nivea'yı denemek için almıştım. Fena sayılmaz ama koltuk altını 24 saat koruyor mu bence hayır, gün boyunca bile koruması zayıf. Body Shop'un çilekli vücut kremini de sevdim ama yedekleyeceğim bir ürün değil çilek kokusu çok ağır ve hemen uçuyor.
 
Gelelim artık kullanılamayacak durumda olan iki ürüne. Tarihleri geçtiği için atıyorum. Maybelline Affinitone fondöten. Bu seriyi hiç ama hiç sevmedim. Bu fondöten de içler acısı, kesinlikle yüzde pasta gibi duruyor. Zaten kullanmadığımdan ve bitirmediğimden belli. Garnier'in göz altı kapatıcısı da diğer kapatıcılar geldikten sonra pabucu dama atılanlardan. Zamanı geçtiği için çöpe. Kapatıcılığı çok az, ayrıca sarı renk bariz şekilde belli oluyor. Kalıcılığı da zayıf. Rimmel London pudra ile ilgili instagramda daha önce görüşlerimi yazmıştım. Kesinlikle abartıldığını düşünüyorum. Çok daha iyi ürünler var. Yağlı bir cildim var ve bir iki saat sonra yağlanmaya başladım. Tekrar almayacağım bir ürün. Ambalajı da içler acısı. Kullanışlı değil. Pudra konusunda şimdilik favorim The Balm.
 
Şimdilik biten ürünlerle ilgili düşüncelerim bu kadar yeni bir bitenlerle görüşmek üzere. Sevgiyle kalın !
 

1 yorum:

  1. Eline sağlık canım koltuk altı konusunda seninle aynı durumdayım ��Nivea başarılı bu konuda

    YanıtlaSil