Bu Blogda Ara

21 Mayıs 2017 Pazar

BİTENLER, SEVİLENLER, SEVİLMEYENLER VOL.3

Herkese iyi pazarlar

Ne zamandır bitenler yazısı yazmamıştım. Hatta sırf yazıyı yazmak için beklettim atmadım. Bana göre ürünleri bitirip yorumlamak her zaman daha olumlu sonuçlar yaratıyor. Çünkü en azından bir kaç hafta deneyimleme şansınız oluyor. Şimdi sırayla size ürünler hakkında yorumlarımı yazayım.


Diadermine Arındırıcı makyaj temizleme suyu. Bu ürünü nasıl yorumlayacağım tam bilemiyorum. Çünkü bazı makyajlarımı tam olarak temizlerken bazılarını hiç temizlemedi. Kullandığım ürünlerle ilgili olabilir. Daha kalıcı olan ürünleri çıkaramıyor diye düşünüyorum. Bir de sert bir yapısı var. Özellikle göz makyajlarını çıkarırken kirpik döküyor. Bir çok ürün gibi. Çok sevenleri de var. Ben şahsen tekrar almayacağım ama tercih sizin. 

İsolde by Zigavus Ballı duş jeli. Koku konusunda çok hassas değilseniz sevme ihtimaliniz çok yüksek. İçerisinde minik minik simler var. Tabi ki belli olmuyor duştan sonra ama o parlaklığı hissedebiliyorsunuz. Ben bu markanın ürünlerini genel olarak beğeniyorum hatta kullanmadıklarımı merak ediyorum. Size de tavsiye ederim.

Pantene argan yağlı saç bakım yağı. Bu benim ilk bakım yağım. İtiraf ediyorum bayadır elimde. Dolayısıyla yapısı bozulmuş. İlk çıkan argan yağlı ürünlerden biri bu arada. Ben bir sıkıntısını görmedim ancak daha iyilerini kullandığım için bir daha tercih edeceğimi düşünmüyorum. 

İsolde by Zigavus argan yağlı el kremi. Çok ciddi bir el kuruluğunuz yoksa kesinlikle yeterli bir ürün. Az önce de söylediğim gibi bir kere eczane ürünü korkmadan alabileceğiniz bir ürün. Ayrıca içerisinde yine bal var. Ballı kremler cilde çok iyi geliyor. Kokusuna da bayıldım.

Essence Kaş jeli. Ben bunu üçlü set olarak almıştım. Elimde iki tane daha var yani. Kaşlarım gür sadece sabitlemeye ihtiyaç duyuyorum. Bana yeterli geliyor. Pudra sürdükten sonra kaşlarınızı taramazsanız beyaz beyaz kepekli bir görünüm olabiliyor. Onun dışında ben fiyatına göre başarılı buldum.

Bioblas şampuan. Bu şampuan benim Restorex ile dönüşümlü olarak kullandığım bir şampuan. Ben aynı şampuanı üst üste kullanmamaya çalışıyorum. Ama Bioblas sürekli tercih ettiklerimden biri. Kesinlikle başarılı buluyorum.

Fa Koltukaltı Roll on. Fa ürünleri arasında en başarılısı. Pembe kapaklı olan dışında diğerlerini kesinlikle beğenmiyorum. Bu üründen de çok fazla kullandım. Yine alırım yine alırım.

Garnier Micellar makyaj temizleme suyu. Bence Garnier'in en iyi ürünlerinden biri en koyu makyajı bile temizler. Bir kaç tane kullandım. Elimde bir iki temizleme ürünü var. Onları da kullandıktan sonra tekrar bu ürüne döneceğimi düşünüyorum. En güzeli içerisinde yağ olmaması ben o tür ürünleri sevmiyorum.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Hepinize güzel bir haftasonu dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder