Bu Blogda Ara

8 Haziran 2017 Perşembe

LOREAL MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ

Sizlere kısacık bir yazı yazmak istedim. Çok fazla vaktinizi almayacağım size yeni gelen ürünlerden olan Loreal makyaj temizleme sütünden bahsetmek istiyorum.

Öncelikle ben makyajımı genellikle sütlerle temizlemeyi tercih ediyorum. Sütler yüzde kaydığından cildi tahriş etmiyor. Sular bu konuda bana biraz sert geliyor. İçerisinde yağ olan sular ise yarattığı his bakımından benim hoşuma gitmiyor. Daha önce de Garnier markasının üzümlü sütünü kullandım. Çok memnundum. Ancak yaşadığım bir sıkıntı vardı. Lorealin sütünde de aynı problemi yaşadım. Gelelim bu ürüne.


Bu ürünü sevip sevmediğim konusunda emin olamadım. Aslında yapı olarak yumuşacık. Gerçekten yüzde kayıyor. Hatta temizledikten sonra nemlendiriyor da amma o nasıl bir yakma. Gözlerimi yaş gelecek kadar yakıyor. Göz makyajını çıkarma konusunda bence başarılı. Eğer yakma olayına takılmazsanız sevebilirsiniz. Özellikle kuru ciltlilerin çok sevecekleri bir ürün. 

Kısa bir yazı olacak dedim ama yine uzun oldu galiba 

Hepinize güzel günler dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder