Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2017 Cuma

NYX PORE FILLER MAKYAJ BAZI

Herkese merhabalar

Bugün bir süredir kullandığım Nyx markasına ait Pore Filler isimli gözenek küçültücü bazdan bahsetmek istiyorum. Bir çok baz kullandım. Bazılarını İnstagram hesaplarımda da anlattım. Bu markanın bazı gerçekten çok merak ettiğim bir üründü çünkü Benefit porefessional bazına muadil olarak gösteriliyordu. Ben de iki ürün de olduğundan karşılaştırma yapmak daha kolay olacak diye düşünüyorum.

Öncelikle baz ne işe yarar: kısaca makyajın daha iyi görünmesi ve tüm gün yüzde kalması açısından önemli bir işleve sahiptir. Her bazın ayrı işlevi var. Bu iki bazın işlevi ise gözeneklerin görünümünü en aza indirmesi. Peki ne kadar işe yarıyorlar hadi onu konuşalım.



Öncelikle bazın işe yaraması için gözenekli bölgeye bastırarak iyice gözenekleri tıkamak suretiyle uygulamak gerekir. Ancak bu şekilde pürüzsüz görünüme ulaşabilirsiniz. Ayrıca üzerine sürdüğünüz ten ürününü de mümkünse tampon hareketlerle uygulayıp en son sabitlemek gerekiyor.

Nyx in bazı benefit ile çok benzer. Yapi olarak da sadece bana biraz yağlı gibi geldi. Haliyle kendi yüzümde yağlı olunca hoş bir hissiyat oluşturmuyor. Bir de matlaştırıcı bir bazı var belki onunla kullanmak lazım ama sırf o yağlı hissinden dolayı ben çok da ısınamadım. Benefit de çok benzer sadece daha mat. Ama kesinlikle onun da benim cildime uygun olmadığını düşünüyorum. Benim hem mat bir görünüm yaratacak hem de gözenekleri kapatacak bir ürüne ihtiyacım var siz de önerebilirseniz çok sevinirim. Aşağıya filtresiz bazsız yüzümü ve her iki bazı uyguladıktan sonraki halini koydum. Yorumu size bırakıyorum. Bu arada her iki ürünün kalıcılığı da çok iyi aksama kadar koruma sağlıyor.


İlk resimde hiç birşey yok. İkinci resim Nyx üçüncü resim ise Benefit. Umarım fark anlaşılıyordur. Nyx gerçekten başarılı. Benefitin fiyatını da düşündüğünüzde kesinlikle çok iyi. Tabi ki tamamen silmesini beklemek doğru değil ancak üzerine bir de ten ürünü uyguladığınızda görünüm daha da iyi olacaktır. Fotoğrafların hiç birinde filtre yoktur. Aynı ışıkta çekilmiştir.

Umarım faydalı olmuştur. Başka uygun fiyatlı bazları da sizler için deneyip yorumlamaya çalışacağım. Herkese keyifli haftalar dilerim. 

Benefit porefessional baz: 173 TL  22 ml
Nyx Pore Filler baz: 41.95 TL  20 ml 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder