Bu Blogda Ara

3 Ocak 2017 Salı

OVERDOSE COFFEE SCRUB ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese merhabalar. (Bu bir sponsor yazısı değildir !!!)

İnstagramın en sevdiğim yanlarından bir tanesi bir çok ürünü diğer blogger arkadaşlarımın yorumlarını görerek almam. Bu şekilde aldığım çoğu üründen de memnun kaldım. Overdose coffee scrub da böyle bir ürün. Başta bunun bir sponsor yazısı olmadığını ısrarla söyledim çünkü dikkat ettim sponsor yazıları çok fazla okunmuyor. Ben de bu ürünü çok merak ederek satın aldım. İyi ki almışım. Severek kullanıyorum. 

Öncelikle adından da anlaşılabileceği üzere bu bir vücut ovma kahvesi. Kısaca peeling kahvesi. İçerisinde çekilmiş kahve çekirdekleri, kaya tuzu ve yağlar var. Ben banyoda biraz duş aldıktan sonra bu ürünü kullanıyorum. Böylece gözeneklerim açılmış oluyor. Bir süre vücudumu ovuyorum. Birazcık da bekliyorum. En son duşumu alıp çıkıyorum. Yumuşacık oluyor vücudum. Yüzüme, dudaklarıma, ellerime ve vücuduma kullanıyorum. Yarattığı hissiyat harika. Ben zaten kahve kokusu delisiyim. Kahveciler sokağından geçerken bile deli gibi kafamı dükkanlara uzatıp kokluyorum. Banyoda da aynı koku müthiş. Hatta üzerinde yemeyin diyor ben tabi ki tadına baktım. Tuzlu tadıyor. En güzeli de arada kahve çekirdeklerinin çıkması. Çok sevimli. Ürünün dış kısmı tamamen su geçirmez banyoda rahatlıkla kullanabilirsiniz.



Ürünün tek olumsuz tarafı kullanma ömrü sadece 1 ay. Bu da içerisinde hiç bir katkı maddesi olmamasından kaynaklanıyor. Bir blogger selülitlere de iyi geldiğini söylemişti, ürünün üzerinde öyle bir iddia yok. Ben de bu konuda yorum yapamayacağım çünkü kilo verdiğim için zaten selülitlerimde azalma oluyor. Ama yine de böyle bir özelliği olabilir. Nitekim kahve çekirdekleri ile ovduğunuzda kan dolaşımını hızlandırmış oluyorsunuz. Bu da selülitlerin azalmasını sağlayabilir. 



Bir de dikkat etmeniz gereken bir nokta vücudunuzda yara veya kabuklu bir bölge varsa oralara sürmeyin. İçinde tuz var tahriş edebilir.   

Ben ürünü çok beğendim. Hatta iki tane almıştım. Bittikçe alacağım. Bir de kahvelerinin tadına bakın çok güzel içimi yumuşacık. Satın almak isteyenler için sitesinin linkini buraya 👈 bıraktım. 

Takip etmek isteyenler için instagram adresi 👈

Herkese mutlu yıllar dilerim. 😊😊😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder