Bu Blogda Ara

4 Ocak 2017 Çarşamba

MOSHOS GARDEN AMBER&ROSE KİL MASKESİ ÜRÜN İNCELEMESİ



Merhaba kızlar,

Ben @obirbloggeer sayfası ile tanıdığınız Ece...

Bugün güzel arkadaşım Sevinç’in bloğuna Moshos Garden‘a ait Amber&Rose Kil maskesi ile davetliyim. Bu ürün ile ilk tanışmamız Kasım ayında gerçekleştirdiğimiz Beyaz Mevsimin Kızları etkinliğinde gönderdikleri tester boy ile olmuştu. Tester üründen 2 kez kullanım elde ettim. Ve hoşuma gidince, kullanıma devam edip etkisini sürdürmek için tam boyunu da aldım.


Kuru cilt tipine sahibim ve bu dertten muzdarip olanların makyajla imtihanını tahmin edebiliyorum . Zaman zaman nem kaybından kaynaklı olarak ciltte pütürleşmeler zorlayabiliyor. Her tür maske cildimize uymadığı gibi cildin gerilmesi, kuruması olayları şartları daha da zorlayabiliyor.

İşte benim de bu maskede en dikkat ettiğim özellik buydu. İçerik bakımından cildi kurutmadan gözenekleri ve ölü hücreleri temizleyip yumuşatmayı vaat ediyordu.

Tüm yüze (göz çevresine çok gelmeden) yassı bir fondöten fırçası ile uyguluyorum . Maskenin yüzümde durma süresi maskenin kurumasına bağlı oluyor. Sürüp birkaç dakika bekledikten sonra maske yüzümde kalıp haline geliyor, tamamen kuruyor. En korktuğum kısım temizlenme bölümüydü demeden geçemeyeceğim ve bu sınavdan da muhteşem bir şekilde geçti diyorum. Çünkü suyla temas eder etmez kayıp gitti, cildimden çok kolay bir şekilde arındı. Kesinlikle %100 memnuniyetimi karşıladı. Kullanım sonrasında cildim pamuk gibi oluyor, gerilmiyor, ışıltılı ve sağlıklı bir görünüm kazanıyor. Bazı zamanlar sadece burnuma ve burun çevremdeki görünen gözeneklere kadar gelecek şekilde uyguluyorum.

Bitkisel ve organik içeriklerle uygulanması ise ayrı bir sevme sebebim ..

Moshos Garden ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmediği gibi;  Zararlı kimyasal, parfüm, renklendirici, paraben, petrol türevleri, slikon, kimyasal koruyucu; kısaca doğada olmayan hiçbir zararlı madde de içermiyor.


Satın almak için moshorgarden.com sitesinden bakabilirsiniz.


Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum, Sizleri instagram ve snapchat hesabımda @obirbloggeer kullanıcı adım ile bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder