Bu Blogda Ara

7 Ocak 2017 Cumartesi

BEAUTY BLENDER PRO ON THE GO PAKETİNİ AÇIYORUZ

Herkese merhabalar

Bildiğiniz gibi instagram hesabımda devam eden bir çekilişim var. Beauty Blender'ın yılbaşına özel hazırladığı Pro on the Go setini aranızdan birine hediye edeceğim. Aslında elimde hem pembe hem de siyah olan sünger vardı. Ancak dayanamadım bir tane de kendime aldım. Kutuyu beraber açalım istedim siz de hediyenin içeriğini görmüş olursunuz böylece.


Öncelikle set çok minnoş hazırlanmış. İçerisinden bir adet siyah pro, bir adet orijinal pembe, bir adet küçük pro sünger bulunuyor. Bir adet de pro sample Bloterazzi ile solid cleanser çıkıyor. Yandaki mini süngerleri kendim aldım denemek için.



Siyah süngeri hiç denemedim. Elimde kullandığım çok sayıda sünger var. Ama pembesini kullandığımda anladım ki Beauty Blender'ın rakibi yok. Çünkü şimdiye kadar kullandığım hiç bir süngere benzemiyor benim için en iyisi Real Techniques (di) ama bu ondan daha da iyi. En önemli özelliği inanılmaz gözenekli olması. Şiştiğinde kocaman oluyor. Neredeyse iki katına çıkıyor. Bu da uygulamayı kolaylaştırıyor. Olumsuz yanlarından bir tanesi renginin akıyor olması. Ben bunu dert etmedim çünkü sürekli su gördüğünden renginin akması normal. Diğer bir olumsuz tarafı da çok gözenekli olmasından dolayı yıpranma riskinin fazla olması. Ama zaten süngerlerin belli bir ömrü var. Son olarak da fiyatı birazcık fazla ama indirimlerde iyi bir fiyata gelebiliyor. Örneğin ben pro süngeri yanında kutusuz pembe sünger ile 64 liraya satın almıştım. Bence bu sette bu konuda fiyat olarak başarılı.



Minik süngeri denemedim ama şişirdim. O da yapı olarak diğerlerine benziyor. Kocaman oldu. Bu tür minik süngerler göz altı kapatıcıları ve likit, krem aydınlatıcıları uygulamada çok kullanışlı oluyor. Bununla ilgili yakın zamanda bir yazı gelecek.



Son olarak kutudan çıkan Bloterazzi yüzdeki fazla yağı almaya yarıyor. Bu ürünü çok deneyimleyemedim. Ama denenip en kısa sürede yazılacak.

Umarım hediyeyi beğenmişsinizdir. Hepinize bol şanslar diliyorum. Çok çok öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder