Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2016 Pazar

ALI EXPRESS FIRÇALARI YORUMLARIM - ALI EXPRESS BRUSHES REVIEWS

Herkese merhabalar. Bugün sizlere bir süre önce Çin ticaret sitesi Ali Expressten aldığım sahte Real Techniques metal serisi fırçalardan bahsetmek istiyorum. Bu fırçaları kullandım ve yıkadım. Görüşlerimi merak ediyorsanız lütfen okumaya devam edin.

Hello everyone. Today, I want to talk about the fake Real Techniques metal series brushes that I get from Ali Express the China commerce website. I used and washed these brushes. If you wonder my reviews, please continue reading.

Öncelikle Ali Express'te bir çok ürünü uygun fiyatlarla bulmak mümkün. (Ali expressten nasıl alışveriş yapılacağı ile ilgili ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum). Ben bu fırçaları 9,65 $'a aldım. ancak daha uygun da bulunabilir. Benim aldığım seri de RT logosu yok. Olanlar yine sitede bulunabilir. 

Firstly, a lot of products at reasonable prices can be found at Ali Express. (I think to write a different article about how to do shopping in Ali Express). I get these brushes for $ 9.65. But there may also be more affordable ones. There is no  RT logo in this lot. But you can find the ones with logo.


Fırçaları çok beğendim. Uygulama yapmak çok rahat. Özellikle de yüz fırçaları. Bir iki tane dışında kıl dökmesi yapmadı. Yıkadıktan sonra da formunda herhangi bir bozulma olmadı. Sapları tam olarak metal değil. Metal kaplı plastik gibi ama beni rahatsız etmedi. Allık fırçası ilk aldığınızda sert gibi duruyor. Ancak küçük olduğundan uygularken kolaylık sağlıyor.

I like brushes so much. Application is too comfortable. Especially the facial brushes. No loss of hair and any distortion of form after washing. The stems are not exactly metal, such as metal-coated plastic. But it did not bother me. Blush brush seems hard when you first bought it. However, because of its smallness, it is providing the convenience of applying. 

Açıkçası orijinal metal Real Techniques fırçam yok. Ancak yüz fırçaları gördüğüm kadarıyla  orİjinallerine oldukça benziyorlar. Fakat göz fırçaları için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Ne yazık ki çok büyükler dolayısıyla çok uygun değil göz makyajı için. Orijinallerinin daha farklı olduğunu biliyorum. 

Obviously I do not have the original metal Real Techniques brushes. But the face brushes are very similar to the originals as I see. But I can not say the same for the eye brushes. Unfortunately, they are too big and therefore not very suitable for eye makeup. I know they are different from the originals.

Bu seri dışında bütün Real Techniques fırçalarım orijinal ve tabi ki bu fırçalarla karşılaştırılamaz. Ancak benim gibi içimde kalmasın bunlar da olsun diyorsanız alınabilecek fırçalar. Ancak ilk defa fırça alanlar veya daha profosyonel fırça alacaklar için bence uygun değil. Kesinlikle daha kalitelisi bulunabilir. Çünkü bu fırçalar beklentileri yüksek olanlar için hayal kırıklığı yaratabilir.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Kendinize iyi bakın !

All of my Real Techniques brushes aside these ones are original and can not be compared. But if you say I really should have these brushes you can buy. However, for the ones who buy brushes for the first time or the ones who are looking more professional brushes, I think they are not so appropriate. Certainly you can find qualified brushes. Because for the ones who have higher expectations, these brushes can dissappoint you.

I hope this would be a usefull article for you. Take care of yourself !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder