Bu Blogda Ara

23 Mayıs 2016 Pazartesi

TATİL ÇANTAMA NELER KOYDUM ?

Merhabalar malum yaz geldi ve tatil hazırlıkları başladı. Ben de yakın zamanda çıkacağım kısa tatil için bir makyaj çantası hazırladım. Bu makyaj çantası muhtemelen bu yaz benim bütün tatillerim için kullanılacak.

Tatil valizi sorunsalı bütün kadınların yaşadığı bir durum. Çantama ne atmalıyım. Hadi bunu da şunu da koyayım derken koca bir çanta ile tatile çıkıyoruz ve bu malzemelerin çoğunu da kullanmıyoruz. Ne yazık ki aynı durum makyaj çantası için de geçerli. Kendi adıma mümkün olduğu kadar tatilde makyaj yapmamaya çalışıyorum. Nasıl kafamızı dinlendiriyorsak yüzümüzü de o denli dinlendirmeliyiz. Ancak otele de gitsek başka bir yere de en azından akşam dışarı çıkarken makyaj yapıyoruz. Peki ben çantama neler koydum. Aşağıda görebilirsiniz.


Mümkün olduğu kadar küçük ürünleri, seyahat boy ürünleri, belki testerları tercih etmek lazım. Böylece çok fazla yer kaplamayacaktır. Eğer elinizde küçük boy ürünler yoksa gratislerde veya watsonslarda bulabileceğiniz seyahat kitlerine koyabilirsiniz. Ben nascitanın sitesinden almıştım. 

Palet olarak kullanmaya kıyamadığım, tatil için beklettiğim The Balmın "in the Balm of your hand" paletini koydum. Bu palette istediğiniz bütün ürünlerin küçük boyları var.  Bence seyahat için en ideal paletler,  her şey dahil paletler. Her markada var mı bilmiyorum. Sanırım Benefit'in böyle bir seyahat kiti var. Yine the Balm'ın Voyage paleti de oldukça uygun. Ancak ben çok fazla göz makyajı yapmayı düşünmediğim için bu paleti aldım. Yüzüm yağlı olduğundan mutlaka pudra kullanmam gerekiyor. En ufak pudram olduğundan Sexy Mama'yı tercih etim. Fırça tercihi ise tamamen tercih edeceğiniz ürünlerle ilişkili ama ne kadar az o kadar iyi. BB krem ile makyaj bazım ise küçük şişelerde.

Benim için en önemli unsur yüz temizliği dolayısıyla bu ürünlere ağırlık verdim. Yine küçük ürünler tercih ettim. Bazıları ise ilk defa deneyeceğim ürünler. Böylece tüm hafta boyunca deneyip yorumlayabileceğim. Bunlar Nivea'nın yüz temizleme jeli, Essence'in pure skin kremi, Bephantol dudak kremi, mini sudocrem, dudaklarım için sadece renkli lip balm ve şişelere koyduğum makyaj temizleme suyu ile toniğim. 

Benim seyahat için aldıklarım bunlardı. Umarım mutlu bir tatil dönemi geçirirsiniz :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder