Bu Blogda Ara

1 Mart 2016 Salı

NUDE MAKYAJ HAKKINDA HER ŞEY

Nude makyaj hemen hemen her yerde rahatlıkla kullanabileceğiniz, neredeyse en naturel makyajdır. Benim de sıklıkla kullandığım renkler nude renklerdir. Ancak nude makyajdan kastım solgun bir yüz değil gerçekten doğal bir makyaj. Dolayısıyla yüzü renklendirmek önem taşımaktadır.

Nude makyajın en önemli kısmı göz ve dudaklardır. Neredeyse belli olmayan bir far ve açık bej renklerinde bir ruj mükemmel olacaktır. Yüzü bir bronzer ile ısıttığınızda doğal makyajınız tamam demektir.


Benim nude makyajımı yaparken en çok kullandığım ürünler. Fiyatları da oldukça makul. Buradaki en pahalı ürün tabi ki Mary Lou :) Ancak siz de benim gibi sürekli aydınlatıcı kullanan bir tip değilseniz uzun zaman kullanabileceğiniz bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Son zamanlarda sık sık kullandığım diğer favori ürünüm Lorealin Magic Nude CC kremi. Bendeki yorgunluk karşıtı sürüldüğünde turuncuya dönüşüyor. Göz bölgemde adeta correcter görevi görüyor. Üzerine bir kapatıcı uyguladığınızda mükemmel duruyor. Ben Maybelline Affinitone Concealer kullandım ama resme koymayı unutmuşum. Eğer nude makyaj yapıyorsanız concealer abartmadan kullanmak lazım. Yoksa doğal çizginizden çıkabilirsiniz :) 

Konu nude makyaj olunca allık bile kullanmaya gerek duymuyorum. WetnWild'ın bronzerı süper ve tam bir drugstore ürünü. Yüzünüzde kontur yapmış hissi yaratmadan sıcaklık kazandırmak istiyorsanız ideal. Elinizi korkak kullanmanıza da gerek kalmıyor. Ancak açık tenliler için biraz sarı kaçabilir. Bir koyu rengini seçebilirsiniz. Bronzerı aydınlatıcı ile tamamladığınızda daha sağlıklı bir görüntü olacaktır. 

İstenirse kahverengi bir rimel de kullanılabilir ancak benim kaşlarım oldukça koyu renkli olduğundan yine siyah bir rimel kullandım. Essence'in rimeli Gratisten aldığım setin içinden çıkmıştı. Hiç fena değil :) Aşağıda kullandığım ürünlerin listesini görebilirsiniz. Umarım sizin için bilgilendirici bir yazı olmuştur. 

WetnWild Coloricon Bronzer-Ticket to Brazil
Loreal Nude Macique CC cream- Anti Fatigue
Avon True Colour Healty Glow Far
Garnier BB cream- Light (Açık renk)
Essence The Lash Curler maskara
The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Maybelinne Wooden Brown 754 Ruj
Emily 211 Numara dudak kalemi
Eklips fan fırça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder