Bu Blogda Ara

5 Mart 2016 Cumartesi

GRATİS ALIŞVERİŞİM

Bildiğiniz gibi gratiste kadınlar gününe özel indirimler devam ediyor. Ben de sizlerle aldığım ürünleri ve fiyatlarını paylaşmak istedim. Aldığım ürünlerin hepsi indirimli değil ancak bir fikir oluşturması açısından hepsini koydum. Umarım hoşunuza gider. 

!!!! Bu arada bir çok üründe % 40+ Gratis karta % 10 indirim var. Almak istediğiniz bir ürün varsa kaçırmayın derim :)





  • Loreal Lumi Macique Fondöten: Bu ürünün en önemli özelliği içerisinde ışığı yansıtan bir formülü olması. Benim gibi pembe alt tonlular için ideal. Fiyatı: 26,25  - 2,62 TL Gratis kart indirimi
  • Max Factor Face Finity Primer (Yüz bazı): Ne zamandır bir yüz bazı almak istiyordum. Ama hangi marka olursa olsun çok pahalı ne yazık ki, Ağırlığına göre bence fiyatı çok iyi. Fiyatı: 33,50   -  3,35 TL Gratis kart indirimi
  • The Balm Bahama Mama Bronzer: Ve tabi The Balm ürünleri indirimli. Acele etmenizde fayda var indirim zamanları The Balm ürünleri kapış kapış gidiyor. Fiyatı: 29,90   -   2,99 TL Gratis kart indirimi
  • WetnWild Coloricon far creme brulle rengi. Göz makyajı için baz olabilecek bir renk. İndirimde değil ama fiyatı 6,90 TL
  • Flormar Style Matic nude renkli göz kalemi. Bu üründe indirimde değil. Hatta neden bu kadar pahalı olduğunu da bilemiyorum. Ama nude bir kalem ihtiyacım var diye aldım. Fiyatı 14,90 TL. Bu arada asansörlü kalemlerden hoşlanmıyorum, sanırım verimli bulmuyorum. 
  • Son aldığım ürün ise Flormar Waterproof dudak kalemi bu da nude tonlarında  bir  dudak kalemi fiyatı 5,90 TL
Tavsiyem eksikleriniz varsa çok da beklemeden gidin. İyi alışverişler !!!




1 yorum: