Bu Blogda Ara

24 Mart 2016 Perşembe

MAYBELLINE RUJ KOLEKSİYON VE SWATCHLARI

Herkese merhabalar bir süredir blog yazamamıştım malum ülkemizde ve dünyada yolunda gitmeyen durumlar var. Sadece şunu söyleyebilirim ki terörün dini, dili, ırkı, ideolojisi olmaz olamaz dolayısıyla herkes için en iyisini diliyorum. Umarım barıştan başka konuşulacak konumuz olmaz.

Uygun fiyatlı makyaj deyince ilk aklıma gelen markalardan biri olan minik Maybelline ruj koleksiyonumu sizlerle paylaşmak istedim. Henüz almayanlar için de swatchlarını yaptım. Renkler için kusura bakmayın zira bugün hava kapalı olabildiğince doğal ışıkta çekmeye çalıştım.


Benim çok büyük bir koleksiyonum yok olanların çoğu da Maybelline hatta ilk rujum da wooden brown rengidir. Çok iddialı renkleri sevmediğimden ilk bu rengi almıştım :) ama şimdi biraz daha geniş bir yelpaze var elimde. Açıkçası en uygun makyaj markalarından biri olduğunu düşündüğümden beğendiğim rujlarını hemen alıyorum.

Maybelline'in bir çok ruju lipglosstan hallice aslında ama sanırım benim sevdiğim de bu özelliği. Şu aralar mat rujlarına takmış bulunmaktayım. Pembe renkler her zaman favorim. Çok zor iddialı renkler sürerim ama 970 numarasını bol bol sürüyorum.

Sizlere yine bol bol kullandığım iki nude ruju da karşılaştırmak istedim. Golden Rose'unda rujlarını da başarılı buluyorum. 


Ben renk olarak ikisini de seviyorum. İkisi de nude duruyor ama maybelline tamamen nötrleniyor diyebilirim. Neredeyse cilt rengi gibi. Golden Rose biraz daha turuncumsu. Ama bence matlıkta daha başarılı. Maybelline sanki biraz daha kremsi yapıda.


Umarım Maybelline almak isteyenler için faydalı bir yazı olmuştur. Hayatta hep mutlu olmanız dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder