Bu Blogda Ara

21 Mart 2017 Salı

FARMASİ BB KREM İNCELEMESİ

Herkese Merhabalar,

Bugün sizlere Farmasi BB krem ile ilgili düşüncelerimi kısaca aktarmak istiyorum. İnstagram'da ten ürünlerimi yayınladığımda en çok sorduğunuz ürünlerden bir tanesiydi. Benim elimde de başka BB kremler olduğu için bunu açmamıştım. Ancak size anlatmak için bir kaç gündür kullanıyorum kısaca bahsetmek istiyorum.



Öncelikle bu ürün kesinlikle karma ve yağlı cilt ürünü. Yapısı fondötene çok yakın. Bana biraz Garnier markasının karma ve yağlı ciltler için olan BB kremine benzettim. Örtücülüğü ortanın biraz üstünde. Bendeki rengi "light to medium" ve buğday tenliyim tam oturdu hatta hafifçe de beyaz durdu ama bence cilt rengimle bütünleşti. Duruşu çok doğal.

Benim cildim karmadan yağlıya dönük olmasına rağmen hafifçe kuruttu. Daha doğrusu pullanma yaptı. En güzel uygulama yöntemi bana göre Loreal'in mucizevi yağı ile yüze yedirmek. Ben fırçaya ya da süngerime iki üç damla damlatıp öyle uygulama yapıyorum sonra da pudra ile sabitliyorum. Sabitlenmesi başarılı. Gün boyu kusma da yapmadı. Bir kaç kez kullandım şimdilik herhangi bir reaksiyon olmadı.   

Kısacası benim beğendiğim bir ürün oldu. Şişesi çok büyük değil bence bu bir avantaj ten ürününü çok uzun zaman kullanmak doğru değil.

Umarım kafanızdaki soru işaretleri gitmiştir. Hepinize mutlu günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder